سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماژول های نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات

امروزه با توجه به رشد صنایع، کنترل و مدیریت آسان و آنلاین بر دارایی‌های فیزیکی و بهبود عملکرد مستمر تجهیزات یک نیاز مهم و ضروری می‌باشد. در این راستا لازم است مدیریت سازمان با استفاده از ابزارهای کنترل و برنامه‌ریزی در حوزه نگهداری و تعمیرات علاوه بر مدیریت هزینه، به بهبود عملکرد مستمر و افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات دست یابد.

به کارگیری سیستم نگهداری و تعمیرات ، می‌تواند نقش مهمی در کاهش بهای تمام شده محصول و خدمات ایفا نماید. هزینه نگهداری و تعمیرات چیزی حدود 15 تا 60 درصد هزینه محصول و یا خدمات را در بر می‌گیرد. تحقیقات نشان داده ‌است که حدود 33 درصد از این هزینه ها مربوط به فعالیت‌های غیر ضروری در حوزه نگهداری و تعمیرات می‌باشد. این در حالی است که صنایع آمریکا سالانه حدود 200 بیلیون دلار برای نگهداری و تعمیرات تجهیزات خود هزینه می‌نمایند. اما این تأثیرات تنها محدود به هزینه نبوده و در سرعت ارائه محصول و یا خدمات در کل زنجیره تامین، کیفیت، قابلیت اطمینان، چابکی سازمان و عواملی از این دست نیز تأثیرات خاص خود را خواهد داشت.

راهکار یکپارچه نگهداری و تعمیرات ساینا با استفاده از حدود 20 ماژول کاربردی و قابلیت های مختلف قادر است کلیه نیازهای صنایع را در حوزه نگهداری و تعمیرات پوشش داده و آنها را در راه دستیابی به کاهش هزینه ها و افزایش آماده به کاری تجهیزات یاری نماید.

برای دیدن لیست کامل ماژول های نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات اینجا کیلیک کنید.