سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موفقیت استقرار نرم افزار cmms پس از خرید

شما اکنون یک راه‌حل نرم‌افزاری جدید خریداری کرده ­اید، کارمندان خود را در مورد نحوه استفاده از آن آموزش داده­ اید، و اکنون می‌توانید از تمام اهداف تجاری خود در این سال مالی فراتر بروید. اغلب، زمانی که شرکت‌ها نرم‌افزار جدید خریداری می‌کنند، این احساس فراگیر می‌شود که “اکنون چه؟”

تنظیم اهداف نگهداری و تعمیرات متمرکز بر معیارها، یک راه عالی برای اطمینان از اجرای نرم­افزار طبق برنامه است. به عنوان مثال، اگر زمان توقف برنامه­ ریزی نشده در سال گذشته 17 روز باشد – میانگین مدت زمان توقف در همه صنایع – هدف شما برای امسال چیست؟

یک نرم افزار CMMS می­تواند راه درازی را در جهت بهبود بهره وری بپیماید. می­توانید برنامه­ ریزی امور نگهداری و تعمیرات را خودکار کنید، پیش­بینی موجودی بر اساس داده­ ها را انجام دهید و درخواست کارهای نگهداری و تعمیرات را از فرم درخواست کار سایت دریافت کنید. اما برای دستیابی به نتایجی که به دنبال آن هستید، در پشت صحنه کارهای زیادی لازم است صورت گیرد. بررسی­ ها نشان می­دهد که 74 درصد از کاربران CMMS معتقدند که این ابزار بهره­ وری را بهبود می­بخشد، در حالی که 58 درصد آن را به  مقرون به صرفه می­ دانند.

اگر اخیراً یک CMMS خریداری کرده‌اید یا به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید از نرم‌افزار خود بهره بیشتری ببرید، در اینجا یک نقشه راه وجود دارد که به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن بیشترین بهره را از نرم‌افزار خود ببرید.

برای دیدن متن کامل این مقاله اینجا کلیک کنید.